Wypełniania ust z wykorzystaniem preparatu StylAge

W kręgu zabiegów z zakresu medycyny estetycznej oferowanych przez klinikę Dentalest we Wrocławiu znajdą państwo powiększanie i modelowanie ust. To nieinwazyjny i bezpieczny zabieg, który w kilka chwil pozwoli odmienić kształt ust zbyt wąskich, nieproporcjonalnych, z efektami starzenia, zmarszczkami czy problemem opadających kącików. Wypełnienie ust preparatem na bazie kwasu hialuronowego pozwala nadać im efektowny i wyraźnie młodszy wygląd, co przyczynia się do poprawy wizerunku całej twarzy.

StylAge – dla pełnych i młodszych ust
Zabieg modelowania ust wykonujemy przy użyciu preparatu StylAge cieszącego się wysokim zaufaniem wśród lekarzy medycyny estetycznej na całym świecie. Francuska marka StylAge dostarcza preparaty jednofazowe z usieciowanym kwasem hialuronowym. Opatentowana technologia produkcji wzbogaca wypełniacze StylAge w właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu kwas hialuronowy dłużej utrzymuje się w skórze – nawet do 9-12 miesięcy.

Zabiegi z wykorzystaniem preparatów wypełniających StylAge pozwalają na skuteczne wygładzenie skóry oraz modelowanie ust i owalu twarzy z natychmiastowym efektem. Preparaty te wyróżniają się optymalną elastycznością oraz lepkością, co ułatwia wypełnianie głębokich zmarszczek.

Powiększanie ust – na czym polega zabieg?
Kwas hialuronowy to substancja, która naturalnie występuje w organizmie człowieka – odpowiada m.in. za optymalne nawilżenie skóry, sprężystość tkanki stawowej czy budowę ciałka szklistego oka. Jedna cząsteczka kwasu hialuronowego wiąże aż 250 cząsteczek wody w skórze. Niestety wraz z wiekiem ilość naturalnego kwasu hialuronowego w skórze maleje, dlatego skóra stopniowo traci jędrność, staje się przesuszona i bardziej podatna na efekty starzenia. Ponieważ kwas hialuronowy rozkłada się w skórze, to także efekty zabiegów z jego wykorzystaniem mają charakter przemijający i są odwracalne w ciągu kilku miesięcy.

Z uwagi na delikatną i wrażliwą okolicę ust, zabieg poprzedzony jest nałożeniem kremu znieczulającego. Niekiedy stosuje się znieczulenie stomatologiczne. Powiększanie ust polega na wprowadzeniu pod skórę cienkiej kaniuli i precyzyjnym rozprowadzeniu preparatu wypełniającego w skórze. W zależności od oczekiwań i potrzeb pacjenta, przy pomocy kwasu hialuronowego można poprawić kontur ust, wygładzić je i poprawić ich nawilżenie. Zabieg jest dobrym rozwiązaniem na nadanie właściwych proporcji ustom w przypadku znaczącej różnicy objętości jednej wargi względem drugiej. Niewielka ilość kwasu hialuronowego pozwoli unieść opadające kąciki, dzięki czemu cała twarz uzyska bardziej promienny i młodszy wygląd.

Tuż po wstrzyknięciu wypełniacza z kwasem hialuronowym lekarz równomiernie rozmasowuje wargi, w celu rozprowadzenia preparatu w skórze. U niektórych osób w miejscu wkłucia może pojawić się niewielki siniaczek, który można jednak swobodnie zatuszować makijażem, a który samoistnie zniknie w ciągu kilku dni. Początkowo usta mogą wydawać się większe niż oczekiwane, jednak ostateczny efekt będzie można zauważyć po upływie kilkunastu godzin po zabiegu, gdy preparat ustabilizuje się w skórze.

Kwas hialuronowy doskonale nawilża skórę, wygładza drobne zmarszczki i poprawia intensywność czerwieni wargowej. Usta, nawet bez dodatku makijażu, prezentują się młodo, świeżo i kusząco. Zabieg pozwala na uzyskanie bardzo naturalnych rezultatów. Korzystają z niego zarówno kobiety, jak i mężczyźni, praktycznie w każdym wieku.

Przed zabiegiem
Choć zabieg jest bezpieczny i ma niskie ryzyko powikłań, zaleca się, aby na około trzy dni przed zabiegiem odstawić leki obniżające krzepliwość krwi, a w dniu zabiegu unikać intensywnego przegrzewania organizmu (sauna, solarium, ciężki wysiłek fizyczny).

Przeciwwskazania
Ciąża i okres karmienia piersią, aktywna choroba nowotworowa, choroby autoimmunologiczne, nieustabilizowana cukrzyca, aktywne infekcje wirusowe, bakteryjne, grzybicze, skłonność do powstawania bliznowców, choroby skóry.