Ze względu na wprowadzoną w styczniu 2023 roku ustawę zakazującą umieszczania nazw handlowych preparatów, produktów, materiałów w reklamach, mediach społecznościowych oraz na stronie internetowej gabinetów metrycznych i kosmetologicznych, zostaliśmy zmuszeni wszystkie takie nazwy usunąć z opisów i artykułów na stronie internetowej naszej przychodni. Ze względu na powyższe, po informacje odnośnie zabiegów i produktów zapraszamy do kontaktu osobistego.

Specjalistyczne nici chirurgiczne przeznaczone jedynie do uzyskiwania efektów liftingujących i odmładzających w medycynie estetycznej. Sama ich nazwa powstała jako skrót od słów anti-ptosis czyli anty opadaniu.

Nici te mają za zadanie unosić tkanki, jak również działać rewitalizująco. Przynoszą szybkie i naturalne efekty, a także działają dłużej niż inne nici. Efekty utrzymują się około 1-1,5 dla nici resorbowalnych i nawet do 4 lat dla nici niewchłanialnych.

Nici służą do uniesienia tkanek, zagęszczenia skóry, zmiany kształtu tkanek, likwidacji dysproporcji, a także umożliwiają na wykonanie korekt w obrębie twarzy i innych części ciała. Są to nici wielokrotnie nagradzane na prestiżowych konkursach i konferencjach medycyny estetycznej.

Zabieg nićmi wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym i w aseptychnych warunkach.

Wskazania:

• lifting twarzy / policzków,
  • nadanie objętości policzków,
  • redukcja zmarszczek, bruzd np. lini marionetki czy bruzd nosowo-wargowych,
  • likwidacja opadających policzków czyli tzw. chomików,
  • odmłodzenie, ujędrnienie, nawilżenie skóry, poprawa jej gęstości np. na szyi, dekolcie, brzuchu.

Przeciwwskazania:

• infekcje stomatologiczne i leczenie dentystyczne w trakcie,
  • ciąża i karmienie piersią,
  • nowotwory,
  • nieuregulowane nadciśnienie tętnicze i choroby serca,
  • zaburzenia krzepnięcia krwi,
  • uczulenie na znieczulenie,
  • choroby autoimmunologiczne, twardzina układowa, toczeń układowy.